wojciechkowalczyk wojciechkowalczyk
112
BLOG

O mnie

wojciechkowalczyk wojciechkowalczyk Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Cześć, jestem Wojtek, szalenie pozytywny na przekór losowi. :-) Każdy mnie zawsze pyta dlaczego się uśmiechasz i masz takie nastawienie do świata, skoro nie ruszasz nawet rękami i masz tyle problemów. Ja na to odpowiadam że ten uśmiech ma sens!!!!! Chociaż od urodzenia jestem chory i nigdy nie chodziłem, to Nigdy nawet na chwile nie porzuciłem nadziei że będzie inaczej. Nie jestem zgorzkniały, bo wierzę że z każdego problemu jest wyjście. Gdy jako niemowlę postawiono diagnozę że nigdy nie będę chodził a dzieci takie nie dożywają 4 roku, myśleli rodzice że to koniec świata! a ja na przekór diagnozom mam 25 lat, żyje, jestem szczęśliwy i mam ochotę na więcej. Każdego dnia od małego ciężko ćwiczę – rano,w południe, wieczorem daję z siebie wszystko. W nocy wspomagany jestem respiratorem. Jednak nigdy nie czułem, że jest to za karę, wierzyłem że każdy ruch jaki wykonuje, nawet ten w moich myślach przybliża mnie do celu jakim jest siła i zdrowie. Dzięki pracy jaką wykonuje każdego dnia ćwicząc budzę się rano z uśmiechem i śpiewem, jak to dobrze że znów jest nowy fajny dzień. Mam wiele planów i marzeń na przyszłość. 


Kochani mam tyle planów, pomóżcie mi je zrealizować. :-)

www.pokonacsma.pl

Wojtek


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości